نارسيسو
درباره برند نارسیسو رودریگز بیشتر بدانید:

Narciso Rodriguez (نارسیسو رودریگز) در سال 1961 در نیوجرسی آمریکا متولد شد. والدین نارسیس با ورود وی به دنیای فشن مخالف بودند و آرزویشان دکتر و یا وکیل شدن پسرشان بود اما پافشاری نارسیس باعث شد وی در رشته هنر و طراحی مشغول به تحصیل شود. پس از فارغ التحصیلی، او در کمپانی Anne Klein زیر نظر Donna Karan مشغول بکار شد و سپس به کمپانی Calvin Klein رفت تا اینکه چند سال بعد، در سال 1997 موفق به تاسیس برند خود، Narciso Rodriguez شد و اولین تولیداتش که طراحی و دوخت لباس عروس بود را به بازار عرضه کرد. Narciso Rodriguez در سال 2004 اولین عطر خود را با کمک Shiseido طراحی و تولید کرد.

در سال 2008 میشل اوباما همسر رئیس جمهور آمریکا لباس Narciso Rodriguez را بر تن کرد و یکسال بعد Barack Obama (باراک اوباما ) نیز به وی ملحق شد تا به یکی از قوی ترین حامی های نارسیس رودریگز تبدیل شود. برند نارسیس رودریگز در بازه زمانی 2003 تا 2013 دارای 22 عطر و ادکلن در کارنامه عطری خود می باشد . مستر نوز یا همان آقای بینی (متخصص عطر ) مشغول به کار درعطر نارسیس رودریگز برای طراحی عطر و ادکلن نارسیس رودریگز عبارتند از : Alberto Morillas, Christine Nagel, Francis Kurkdjian , Aurelien Guichard.

 

نارسیسو رودریگز در شهر نیوجرسی آمریکا متولد شد . او تحصیلات رسمی خود را در مدرسه مد پارسونز در نیویورک دریافت کرد . پدر و مادر نارسیسو با ورود وی به دنیای بزرگ مد مخالف بودند و دوست داشتن پسرشان در زمینه های دیگر فعالیت داشته باشد اما اصرار نارسیسو باعث شد وی در رشته هنر و طراحی مشغول به تحصیل شود . به دنبال کار مستقل در صنایع پوشاک نیویورک ، او به برند آن کلاین زیر نظر دونا کاران پیوست . بعد ها او به کلوین کلین رفت و در آنجا بر روی مجموعه لباس‌ های زنانه کار کرد . 

بی شک یکی از طراحان برجسته آمریکایی در طول دو دهه گذشته ، نارسیسو رودریگز Narciso Rodriguez است که نقشی منحصر به فرد در توسعه مد دارد . در نوامبر ۲۰۰۸ نارسیسو رودریگز به بخشی از یک رویداد برجسته در آمریکا تبدیل شد . میشل اوباما در جشن پیروزی همسرش به عنوان اولین رئیس جمهور سیاه پوست آمریکا تصمیم گرفت یکی از لباس های طراحی شده برند نارسیسو رودریگز برای مجموعه بهار ۲۰۰۹ را بر تن کند . رودریگز در مورد این اتفاق میگوید : هم احساس خوبی داشتم و هم هیجان انگیز بود . امروزه برند نارسیسو رودریگز در شهر نیویورک مستقر است و مجموعه‌ های لباس‌ های زنانه آماده را ارائه می‌ دهد . در سال ۱۹۹۵ ، رودریگز مدیر طراحی TSE شد و برای اولین بار آماده ارائه مجموعه‌ ای برای آقایان و بانوان در نیویورک شد . هم زمان ، رودریگز به مدیریت طراحی Cerruti در پاریس منصوب شد .

در اکتبر سال ۱۹۹۷ ، اولین پوشاک آماده زنانه برند نارسیسو رودریگز در فصل بهار-تابستان ۱۹۹۸ در شهر میلان به نمایش گذاشته شد . رودریگز بهترین طراح جدید ووگ در نیویورک شد و جایزه Perry Ellis برای بهترین طراح جدید توسط شورای طراحان مد ایالات متحده به او اهدا شد . در همان سال ، او لوئو رودریگز را به عنوان مدیر طراحی مجموعه پوشاک زنانه منصوب کرد ، موقعیتی که او تا سال ۲۰۰۱ عهده‌ دار آن بود . رودریگز در سال ۲۰۰۱ آتلیه خود را در نیویورک تاسیس کرد و در آن سال مجموعه لباس آماده زمستانی خود را ارائه داد . در ادامه فعالیت‌ هایش ، او مدال طلای سالانه شورای طراحان مدرن آمریکا در سال های ۲۰۰۲ و ۲۰۰۳ را دریافت کرد . در سال ۲۰۰۵ ، مجله تایم او را در لیست ۲۵ طراح تاثیر گذار آمریکا قرار داد ، در حالی که دو سال بعد ، جایزه آیکون مد را از موسسه پرات دریافت کرد . رودریگز در سال ۲۰۰۸ از سوی جوایز هنر های تجسمی آمریکای لاتین مورد تقدیر قرار گرفت .

 برند نارسیسو رود ریگز Narciso Rodriguez در سال ۲۰۰۴ اولین عطر و ادکلن خود را با کمک Shiseido طراحی کرد و وارد دنیای عطر و ادکلن شد . برند نارسیسو رود ریگز NARCISO RODRIGUEZ در بازه زمانی ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۳ دارای ۲۲ عطر و ادکلن در کارنامه عطری خود می باشد . از جمله این ادکلن ها می توان به نارسیسو رودریگز نارسیس ، نارسیسو رودریگز فورهر و نارسیسو رودریگز فور هیم اشاره کرد .

برای مشاهده محصولات این برند به لینک های زیر را مطالعه مراجعه فرمایید

عطر ادو تویلت زنانه نارسیسو رودریگز

عطر ادو پرفیوم زنانه نارسیسو رودریگز مدل Narciso

عطر ادو پرفیوم زنانه نارسیسو رودریگز مدل For Her حجم 100 میلی لیتر 

عطر ادو پرفیوم زنانه نارسیسو رودریگز مدل Narciso Poudree حجم 90